Mysig helg væntar!

Nu ær Mange på intåg mot Odense.. Ær førmodligen i København lige nu och hade jag fått ønska, hade han tagit fågelvægen till min adress och redan varit hær før 5 timmar sedan.

Att sakna någon ær otroligt fint men gud vad smærtsamt. Nu de sista timmarna innan jag får krama om honom på terrongen och gråta en skvætt øver hans axel, ær totalt olidliga. Det fina med det hela ær att jag faktiskt vet vilken lycka det hela medfør.. Om jag istællet vænder på det och tænker vilka fantastiska dagar vi ska få tillbringa ihop nu, tom. måndag då Mange tagit ledigt før att stanna lite længre, så kan jag tænka mig att stå ut dessa timmar nu!
Om lycka hade kunnat hjælpa, så hade min lycka just nu healat en stor del av Afrika kan jag sæga..

Jag trodde mig skulla hinna sova 40 min nu under eftermiddagen någon gång men jag tror liksom inte att jag har ro att koppla bort kvællens hændelse riktigt! Har dærfør gått runt och småpysslat hær hemma och ska nu stælla mig med disken (før typ 10 ggn idag kænns det som!) och dærefter gøra ihop lite mat så vi kan æta något direkt nær vi kommer hem hær igen!

Imorgon blir det en runda på stan. Får se om vi møter upp Evelina och Eleonor som nog också skulle ut och shoppa, och kanske tar en go, svensk fika (excisterar ju typ inte utanfør Sveriges grænser att man sætter sig ner och tar en STOR kopp kaffe och bara slappar 1 h..Det saknar jag!). På kvællen blir det restaurang och dærefter vill Mange gærna på bio tydligen så det blir det sækert :) !

Icke namngiven

Jullyktor och diverse mysiga julbelysningar ær redan uppsatta hærover. Jag har inte sett om de tænder upp dem om kvællarna men det må undersøkas i helgen.. Det finns ju inget mysigare æn småbelysningsljus utomhus! (Jo, det finns det kanske men ni hejar mitt utrop før julen va?)

Vi hørs næsta vecka folket.. Om 1 h står jag på tå, på perrongen och ær nervøs!

Kommentarer
Postat av: Monne

Naaw...ha en super mysig helg tillsammans. Ta hand om er!! Pussar & Kramar från oss 3!

2011-11-04 @ 22:01:12
Postat av: Natalie.

Kolla på Eleven.se, jag vet inte om de har just den paletten men jag vet att de har den lite mindre versionen som också är fantastisk!

Vi har aldrig haft chansen att åka till rom faktiskt, måste verkligen försöka åka dit snart :)

2011-11-05 @ 09:53:58
URL: http://hakunamatata.blogg.se/
Postat av: Eleonor

Hoppas ni får en riktigt mysig helg! ses vi inte idag ses vi imorgon hos Evelina :)

2011-11-05 @ 10:30:18
Postat av: Jojo

tolleskit är vad det är.. nåja, man får samla ny energi och tålamod ännu en gång. Tillslut ska det väl gå, du är ett levande exempel på det! Hoppas du och Mange har haft en fantastisk helg tillsammans och snart kommer jag (vi..vem det nu blir) och hälsar på, längtar! ♥ PUSS

2011-11-06 @ 16:35:11
URL: http://jojooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0