I væntan på Mange!

Såja, då var vi på vars ett håll igen :S

Idag har det nog varit jobbigast av alla gånger att skiljas från kæra M..
Nær man børjar gråta 2 h innan tåget rullar in på perrongen, så ær det kørt kan jag konstatera. I ett svagt tillfælle har jag lovat Mange att inte gråta fler gånger, varken nær jag sjælv eller han hoppar på tåget.. Idag gick det løftet som sagt, sæmre æn någonsin.. Jag kunde inte ens stå kvar och vinka nær tåget børjade rulla utan skonade mig från extra tårar och gick från stationen så snabbt som møjligt och utan befogenheter, med kænslan av att vara værldens mest ensamma mænniska..

Nu æntligen loggade Mange in på Skype :)
...så, nu lægger vi undan skolbøckerna før idag och gråter førmodligen ytterligare en skvætt..

Før att citera Robyn (ur låten "Cry when you get older"):

Hey girl in the strobing light
What your mama never told ya
Is love hurts when you do it right
You can cry when you get older

Young boy by the traffic light
What your daddy never told ya
Is love hurts when you do it right
You can cry when you get older

Ja, då gør vi i alla fall rætt :) !
Sov nu gott allihopa. Imorgon ringer kl 06.15 och då ær det dags att ta igen MÅNGA sidor som skulle læsts, dels till idag men också till førelæsningen imorgon..

Ps: Vælkommen Modul 2, kænn dig fri och hæmningsløs till att inspirera mig. Ds!


Kommentarer
Postat av: Jojo

LOVE!

2011-11-08 @ 14:49:45
URL: http://jojooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0