Efter en stooooor kopp kaffe....

..ska jag snart ivæg på "Latin Toning Event". 1½ h latindans med høga tempo, det kan nog bli något! Låter roligt som lite annorlunda træningsform i alla fall..  

Dærefter ska jag inom ælskade Stof og Stil och køpa innerfyllning till mitt lapptæcke som jag har kommit ganska långt på och æven ny, vit tråd! Nær jag børjade med tæcket hade jag en helt ny, vit trådrulle och rætt vad det var igår så bara sprang maskinen øver mitt tyg och jag trodde att den hade gått sønder.. Paniken la sig och jag såg att tråden var slut.. Ja, ett lapptæcke ær vad det ær! Det ska sys och klippas i otaliga mængder :)

Men så mysigt jag tycker det ær att vara i gång med något mer æn læsning hær hemma. I torsdagskvæll, efter att ha suttit och læst i många timmar under dagen, så tænkte jag ta upp bøckerna igen efter kvællsmat TILLS jag kom på den geniala idéen att børja med tæcket. Det var inte direkt før att jag behøvde læsa som jag tænkte gøra det, utan før att jag inte direkt hade något annat att gøra..och dær kom mitt goa lapptæcke in i bilden.. Lovar att visa en bild på det hela nær det ær klart...Men nu blir det latinodans før hela slanten.

Ni anar inte hur mycket jag saknar er dær hemma!! Vi får bestæmma hur vi ska gøra till helgen nær jag kommer.. Jag och mamma<3 pratade ju om att fira mig någon gång den helgen eftersom jag ær i Odense den 3:e :S

Vad sæger folket, nær hade det passat bæst, før naturligtvis vill jag att så många av er har møjlighet att komma?!
Frukost, brunch, lunch, fika, middag, fredag, lørdag, søndag? ÆLSKAR ER!!

PUSS


Kommentarer
Postat av: mamma

h

Hej älskling!

Låter spännande med lapptäcket - härlig motvikt till pluggandet.Angående när vi ska fira dig så är frukost bäst för vår del eftersom vi ska vidare till Värnamo sedan.Vi kan väl höras på skype.Nu snka jag snart passa småkillarna. Retter o Andrea ska på spa i Varberg o Erik har varit i Stuttgard och kommer hem sent i em: Puss o kram

2011-11-19 @ 09:43:36
Postat av: Jon & Monne & Olivia

Kan vi inte ta frukost, brunch, lunch, fika, middag, fredag, lördag OCH söndag?? Det hade funkat för oss ;) Ska bli gott och få hem dig ett litet tag...hur länge stannar du. Tror att vi kan när som.. Massor med kramar fr oss 3!

2011-11-20 @ 10:56:44
Postat av: Jojjan

Älskling! jag är ledig hela fredagkvällen och lördagförmiddag och hela söndagen tror jag. Jag måste ju bara få träffa dig! :) PUSS

2011-11-21 @ 12:03:45
URL: http://jojooo.blogg.se/
Postat av: Paulina

Jag förstår vad du menar! Så skönt att koppla bort med lite annat! :)

2011-11-21 @ 13:38:33
URL: http://thisispaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0