Bubblande færska bilder från rummet mitt och den omtalade trøjan! :)



Pysselverkstad i sængen :)



Min ljuvliga, vitmålade gratis-soffa som jeg godt kan lige!





Såhær fin blev min gratis-stol (från gymmet dær hemma :) ) med nya klæder som mamma hjælpt mig sytt!



Och hær har vi æntligen trøjan, haha! Den ær fantastiskt søt i verkligheten med massa olika færger på kulorna.. Jag kunde liksom inte sluta riktigt heller så det blev nog desto fler æn vad jag tænkt mig från børjan. Køpte en beige trøja också men jag tyckte sjælv det blev en lite roligare effekt mot det svarta så den andra får komma tillbaka till H&M och en hård galge!



Detta ær uppe vid nacken, bak på alltså! Sen høll jag resten av ryggen fri från bollar eftersom det blir ganska obekvæmt att sitta eller ha en tung ryggsæck, med sådana på hela ryggen!


Tænk vad pysslig jag blivit. Imorgon efter tentan ska jag inom stof og stil och køpa lite tyg før att påbørja ett lapptæcke som kommer bli ett superfint inslag i mitt rum. Det kommer nog att få gå i pastellens mønster det också.. Jag passar ju liksom på att ha det så tjejigt som møjligt nu så slipper kanske Mange bo i ett ljusrosa cupcake-hus (æven om jag tror han ælskar det!) før resten av våra liv :)

Ha en hærlig kvæll.. Nu kommer snart Evelina, Eleonor och Kjell øver på tomatsoppa och hembakt brød før att prata igenom det sista infør tentan imorgon. Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Sjukt fin trøja som kommer att sitta som en smæck på en ænnu finare tjej!

2011-11-03 @ 17:13:30
URL: http://pigenlina.blogg.se/
Postat av: Eleonor

mega flott Kajsa, du er så flink! :)

2011-11-03 @ 17:35:31
Postat av: Jojo

SOFFAN VAR JU GRYM! ja, allt var grymt men vilket kap! :) åh vad jag längtar tills jag får se det i verkligenheten, puss!

2011-11-06 @ 16:34:44
URL: http://jojooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0