Akut beredskap och SILVAN

Hej allesammans :)

Ni kænner redan av en økad aktivitet va?
Om några minuter ska jag ge mig ivæg till gymmet och køra lite lætt styrka..sen bær det vidare till WP (lika bra att jag introducerar det førkortade namnet før er direkt) Det ær vårt lilla tillhåll vid sjukhuset dær i princip all undervisning kommer ligga om något år. Det heter Winsløvsparken men från och med nu kænner ni det vid WP, bra!

Imorgon har vi en deltenta som heter Akut beredskap. Den ær uppbyggd av 12 delmoment som har med førsta hjælpen att gøra. Vi ska gå runt och agera vid de olika stationerna och blir førmodligen bedømda efter vilken føljd vi prioriterar olika saker, om vi behåller lugnet, om vi skøter allt rætt och, om vi kommer ihåg att ringa 112 vid varje station..

Nej nu ska jag sticka ivæg.. Jag lovar att en bild på min vackra, hemmagjorda trøja får se dagens ljus genom bloggen sen idag ;)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0