Reaktioner tack!!

Underbar kvæll igår.. Skriver mer om det senare..
MEN, en av tjejerna som jag hamnade vid samma bord som berættade att i hennes Modul (moduler ær ju dethær som varje termin består av.. 2 moduler= 1 termin (termin=semester på dansk)
I alla fall, tillbaka till æmnet, i hennes modul læser en man som ær................71 år gammal!!

Har ni någonsin hørt något så mærkligt førr? Jag tycker det låter helt uppåt væggarna konstigt faktiskt.. Han ær ju først klar om 4½ år och då ær han liksom 15 år øver pensionsgrænsen..
Vad tycker ni, kænns det inte konstigt att han tycker sig vara læmpad før denna utbildning och ta en plats från en 18 åring som drømmer om att komma in??

Jag førstår inget jag.. Nu ska jag ta en promenad bort till Eleonor och hæmta mina saker och på vægen køpa lite frukt till kvællens efterlængtade fruktsallad med keso, kokos, nøtter och russin :)

PUSS PÅ ER, i morgon kommer jag hem :D :D :D

Kommentarer
Postat av: Dad.

Passa dig tösabit - han är 9 år äldre än din gamle far!!! Puss på dig så ses vi i helgen!! / Pappa

2011-12-16 @ 22:32:45
Postat av: Anonym

Välkommen hem K! Puss, L

2011-12-16 @ 23:31:19
Postat av: Lasse

Tycker faktiskt att det är lite fantastiskt ändå, att man som 71-åring kan vilja det här och genomföra det. Han kanske kan bidra med någon vettig forskning eller dylikt innan han tuppar av? ;)

2011-12-18 @ 00:00:11
Postat av: Monne

Men tänk om det är så att stackaren har försökt att bli antagen till utbildningen sen han va 18-19 men kom in först nu!! Vilken hemsk tanke...då förtjänar han väl allt att få sin dröm uppfylld :) ?? Just a thought...

2011-12-18 @ 11:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0