iPhone 4 och julefrukost

Idag ær det två dagar innan jag tar hem till Sverige før jullov (som så många andra) OCH så går idiot-DSB (Danmarks tågsystem) i strejk.. Jag sæger bara, KOM IGEN ATT KOMMA IGÅNG!!

Gaah.. vilket kaos de stæller till med och naturligtvis ær de medvetna om det så att deras klagan går igenom.. varfør annars gøra det nu nær som flest mænniskor ær BEROENDE av de?! Åhh, jag hoppas med andra ord att det ær møjligt att ta sig hem på lørdag??!

Nog om det..
Idag har jag hunnit med en massa saker tycker jag. Børjade dagen på gymmet vilket var superskønt. Nu på sistone har det blivit att jag først stuckit dit om eftermiddagen men idag kan jag liksom førstå vad som lockade mig till gymmet titt som tætt kl 07 i princip varje morgon, dær hemma! Det ær en fantastiskt skøn kænsla att komma hem kl 09, fylld av energi att fortsætta dagen på och som grædde på moset, ha tid att baka scones (som jag gjorde i morse :D )!
Dærefter bar det av till frisøren (gratis vistelse igen) men hon gjorde bara lite finlir och så fick jag en ny tid den 9 januari till ordentlig klipp + færgning, helt perfekt det hær!
Før någon gång sedan då Mange var hær på besøk så gick vi inom frisørstudion och handlade en produkt till mig.. Idag frågade Sara (som tjejen, jag ær hårmodell før, heter) om Mange kanske också ville bli hårmodell før henne før hon kunde se att han hade bra skægg, tjockt hår och var snygg.. HAHA hoppas att du ser det hær ælskling!!

Væl på stan gick jag inom 3 och køpte en ny mobil..3 verkar vara vældigt førdelsaktigt om man ær Sverige-dansk, så det blev det.. En vit iPhone blir min nær jag kommer tillbaka. Jag nøjde mig med en 4 och inte 4s eftersom førsæljaren tipsade mig om detta val!!


Så fin så.. Jag hærmade min størsta idol, mamma, med denna! :)

Nu ska jag snart hem till Eleonor før att sedan sticka vidare på Pigernes Julefrukost i aften.
Vi har lejet en lokale lige precis vid hospitalet der det i aften vankes (?) fest for piger der læser medicin og biomek. Vi er i alt 105 st så det bliver heeeelt klart sjovt!

Mer om det imorgon.. Kl 08 har jag holdtime så jeg skal i hvert fald op tidligt!!
Nåja!

Ha en rolig kvæll gott folk så ses vi snart..
Jojo och Monne, jag ælskar era kommentarer! Det var verkligen hæftigt igår och tro mig, jag kan nog berætta allt om det om ni fortfarande råkar vara intresserade att høra mer, haha! PUSS på er

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej Kajsa, Som du säger - typiskt med en strejk på järnvägarna så här inför helgerna. Håll dig underrättad om hur det går och boka upp dig på buss till Köpenhamn om det inte löser sig (det kan nog brådska med bokningen med tanke på att även andra kanske vill komma hem) så får någon av oss på rätt sida Sundet hämta dig där. Skall bli härligt att få hem dig! Puss!

2011-12-16 @ 08:50:41
Postat av: Jojo

och är det så att du fastnar i köpenhamn på lördag så är jag faktiskt där! haha. tokigt. Vi ska till Köpenhamn på lördag med Venbåten, så fastnar du, RING! :) PUSSS!

2011-12-16 @ 11:20:48
URL: http://jojooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0