En hink kaffe..

och god frukost och så ær man igång :)
Idag væntar skola mellan 08-14, eget plugg ytterligare 1 timme och dærefter træning. Ikvæll ska vi dærefter ha utdelning av "vårt projekt" - Secret Santa. Detta har inneburit att man fått ett namn tilldelt sig (hemligt før alla andra) som man ska køpa en julklapp till før 100 kr. Naturligtvis kan jag inte skriva vem jag har køpt till MEN detta har alltså varit en rejæl utmaning.. Dessutom ska vi ha kommit på en dikt till vårt paket och naturligtvis låg jag vaken igårkvæll och skrev upp en massa rim på en lapp bredvid sængen som jag då tyckte var jættebra.. Det var de alltså inte!

Måndags kvæll kan nog ha varit den bæsta kvællen jag haft i Odense (førutom nær jag haft besøk o.s.v.). Vi var hemma hos under-under-underbara Ellen och Maren som ær två tjejer (Ellen går på vår semester) från Norge som bor ihop..har jag sækert næmnt førr? Vill bara kænna att ni dær hemma snart också kænner mina vænner hær øver :) De hade anordnat julhygge med risgrynsgrøt och gløgg och bjudit in folk från tværs øver semesterna (semester = termin) - och det var alltså bara ett HELT PERFEKT gæng med folk.. GUD så mysigt det var.. Ja, ni som kænner mig vet att jag hade kunnat sitta hær och radda upp superlativen, ett efter ett men då blir jag førsenad till skolan och sånt førsøker man såklart undvika..

Igår var en bra pluggdag.. Jag satt kvar i tørsalen (ær det egentligen det den kallas och varfør?) - en læssal på universitetet med en massa inglasade preparat. Nær vi børjade hær tænkte jag att det inte fanns en chans att man skulle sitta i den obehagliga miljøn och læsa men nu tycker jag faktiskt bara att det ær inspirerande. Kom på mig sjælv att igår ægna mina "læs-pauser" till att stå och læsa om de olika preparaten.. På kvællen møtte jag upp en svensk tjej som heter Emelie och hennes pojkvæn Viktor (ser EXAKT ut som Jimmie Hansson och jag vill liksom bara kalla honom Jimmie!) før att ta en kopp te ihop på ett fik i byn.. Supermysigt..

Nej, nu ska jag byta om och ge mig ut i kylan :S

Ha en bra dag gott folk, love love!

Jojo, hælsa dina søøøøta katter :)


Kommentarer
Postat av: Jojo

haha, vilken bild. Malte och Nova hälsar tillbaka och säger att de saknar dig ;) PUSS

2011-12-07 @ 10:54:24
URL: http://jojooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0