8 timmars holdundervisning =

ungefär 7½ timmar för mycket..
Så klart en otrolig överdrift men HERREGUD så trött jag är efter idag.
4 timmars mikroskopi (histologitimmar) och 4 timmar biologi-timmar..
PUHA säger jag..

Nu sitter jag här, väl hemma och med mat i magen igen (man blir otroligt hungrig av att läsa/gå i skolan, fler som könner igen sig?) och funderar på om jag orkar iväg till gymmet eller om det får bli en oskriven historia?
Ikväll ska jag annars hem till Eleonor med Evelina också. De två har sött nog satt ihop en "prinsess-kväll" till mig eftersom jag fyllde år förra lördagen och jag är verkligen spänd på vad de bestämt att vi ska göra?! :D

Helgen med Mange har varit helt fantastiskt som vanligt.. Han är fantastisk människa verkligen och jag mår sååå bra i hans närhet! Mer sånt åt folket, och vet ni vad! Det är precis vad det kommer att bli för på lördag kommer jag hem och då har jag hunnit avklara 1 av 12 terminer på läkarprogrammet! Känns....lagom! Haha

Nej, det blir nog faktiskt så att jag tar ytterligare ön knäckeskiva och läser om gen-regulering istället för gymmet.. så slipper jag ju att göra det under jullovet (yeah right!)

Ha en härlig Luciadag mina älskade vänner/familj så ses vi snart.. Överlycklig över det är jag kan ni tro!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Lena Videfors

Hej älskling! Puh vilken jobbig dag du haft! Verkar vara rätt beslut att stanna hemma och ta det lugnt. Åtminstone om ni har samma vidriga väder som vi. Halv storm o iskallt regn satte definitivt stopp för alla planer på att ha lussefirande ute. Det fick bli lite improviserat inne istället. Puss o kram. Vi ses snart. Mamma

2011-12-13 @ 17:45:28
Postat av: Paulina

HÄR ÄR EN SOM KÄNNER IGEN SIG! Energin går ur en på direkten och jag äter mer mat (är i behov av mer mat) när jag pluggar än när jag tränar. Så antingen tränar jag jäkligt dåligt, med låg energiförbrukning, eller så ligger det något i det du säger!



Så jäklarns härligt ska det bli med lov. Och 1/12 av läkarprogrammet är alltid en start. Till sommaren har du 2/6 och då är det redan 1/6. WELL! JAG TAR I ALLA FALL JULLOV MED HALVA UTBILDNINGEN I BAGAGET! JOHA!



Miss you!

2011-12-13 @ 20:21:01
URL: http://thisispaulina.blogg.se/
Postat av: Monne

Finaste Kajsa. Jag känner då inte igen mig vad gäller mat. Åt ALLDELES för lite under Uni-tiden...pengarna gick åt att ta sig hem & träffa brodern din ;) Ska bli fint att ha dig hos oss igen...får se till att ses lite mer då! Tycker att denna termin har gått riktigt fort!!??! Vet inte om du upplever samma sak...but well done!! Sköt om dig & trevlig tur hemåt :) Puss & Kram

2011-12-14 @ 13:22:21
Postat av: Jojo

du är så grym!! :) Kan bara hålla med Monne, terminen har ju för fan rusat förbi, känns inte alls som du flyttade i augusti (även om vi träffas för lite..), detta kommer du klara galant och snart ses vi! PUSS!

2011-12-14 @ 14:29:46
URL: http://jojooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0