4 dagar och 15 timmar..

..sedan sist!
JAG VET, det ær før dåligt men så ær det att vara lækarstuderande, haha!
Nej, så ær det faktiskt inte riktigt, har faktiskt hunnit med en del i veckan..

Jag har nog bara bortprioriterat datan før några dagar :) (dock inte facebook. Den sidan har tydligen en førmåga att væcka abstinens hos folk, efter bara några timmar..!)

I måndagskvæll var jag på kalas hos en tjej i klassen som hade bjudit in hela vårt sociala hold på kvællsfika och tårta.. Før kært alltså!! Tack ska du ha Tilde, før en superhyggelig aften.

Veckan har annars rullat på i vanlig takt och IMORGON ær det så dags før min fødelsedag..
Det kænns ruttet att inte ha någon hemifrån på plats men jag har sagt åt mina vænner hær i Odense att de inte slipper från mig på hela dagen.. Kvællen ska jag igen tillbringa med hold PINK (sociala gruppen) då vi har vår fantastiska julmiddag imorgon. Vi alla har fått tilldelat vars en roll som vi ska ha under kvællens førsta timmar (tro mig, de førsta fem minuterna kommer jag spela min roll sen ska jag bøna och be att få vara mig sjælv igen... :S )
Mer om det imorgon...

Imorse såg jag førsta avsnittet av julkalendern (den svenska) och jag tycker VERKLIGEN att den kænns lovande! Vad sæger ni? Jag ræknar starkt med att Jojo och Paulina i alla fall føljer den, har jag fel :) ?

Visst har den manliga huvudrollen spelat någon obehaglig roll i en Wallander? Jag tycker han ser rælig ut i alla fall..

Efter træningen om 2 timmar ska jag se avsnittet från idag och dærefter bege mig hem till Kjell med resterande svenska/norska vænner och ha film- og hyggeaften!

Nu blir det alltså ett besøk på gymmet. Jag har ny musik i mp3an så det kan nog bli några kilometer utan større besvær på bandet idag føljt av lite benstyrka (kan behøvas extra av den varan før att så småningom kanske tom kunna njuta av cykelturen till universitet varje dag!!)

Ha nu en hærlig helg gott folk! Och vet ni vad, man brukar ju klyschigt nog sæga att det ær tanken som ræknas, och imorgon får det bli gællande.. tænk på mig vetja, før då har jag fødelsedag! PUSS OCH KRAM

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej Kajsa lilla!! Ja, det känns litet visset att inte kunna fira dig på födelsedagen (för första gången vi missar det) men, som du själv skriver, vi får fira dig i tankarna i stället och får vänta med att vispa grädden till födelsegristårtan när du kommer hem. Lycka till med slutspurten inför julledigheten och ta väl hand om dig! Puss!

2011-12-02 @ 21:10:35
Postat av: Jojo



Du har så rätt, så rätt. Jag är bänkad framför tvn varje morgon, likaså imorgon och alla andra dagar. Jag tycker julkalendern verkar otroligt lovande!! Mys på hög nivå. Gällande din födelsedag, det är ruttet att inte få krama om dig och säga grattis "på riktigt" men du ska veta att du finns i mina tankar, alla dagar, oavsett födelsedag eller inte, men extra mycket imorgon. Du kan alltid bädda ner dig i det påslakanet, haha. Jag älskar dig Kajsa!

2011-12-02 @ 23:22:37
URL: http://jojooo.blogg.se/
Postat av: Paulina

GRATTIS ÄLSKADE KAJSA på din födelsedag!

Riktig otur att du inte är hemma denna helgen, jag hade ju nästan räknat med det! Hoppas du får en mysig födelsedag i Odense i stället!



Jag älskar dig!

Och ja, du kan givetvis räkna med mig gällande julkalendern!



PUSS!

2011-12-03 @ 07:28:58
URL: http://thisispaulina.blogg.se/
Postat av: elin

Grattis fina älskade lillasyster! Tack för förra helgen när du var hemma. Det är bara så lyxigt när man väl ses. Hoppas du får en fin fin dag, vi tänker på dig och skickar många stora pussar och kramar.



By the way, jag är också helt säker på att han förutom i filmen tillsammans (då han spelade toffel big time) har haft en otäck roll i något svenskt.... Vi klurar och forskar lite. ´Ger kalendern lite mer edge om man vet att han mördat eller liknande i någon annan film... Haha!



Puss

2011-12-03 @ 12:30:53
Postat av: Monne

Finaste Kajsa! Skickar födelsepussar & födelsekramar till dig även här på bloggen din!! Ha en helt fantastisk dag idag så ses vi när du kommer him igen :) Love love

2011-12-03 @ 18:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0