Tillbaka i bloggvärlden, denna gång från Danmark!

Hej vänner och familj!

Hoppas att allt står väl till med er där hemma?

Jag satt här i morse och funderade över hur det skulle bli smidigast för mig att hålla er där hemma lite uppdaterade över vad som händer här borta och hur det går i skola och med livet i stort och ja, detta är min lösning på det problemet. Då kan folk som vill läsa (och naturligtvis kommentera) så håller vi någorlunda kontakt i alla fall.

På måndag ska jag äntligen få påbörja mina studier för att om 6 år kunna titulera mig som Dr. Kajsa Videfors. Det har tagit några år att nå hit men jag är helt övertygad om att det kommer vara värt den mödan..

Sedan i onsdags, då jag flyttade hit med min älskade Manges hjälp, har allt verkligen gått i ett. För er som själv börjat studera för inte allt för länge sedan, vet ni precis vad jag menar. Jag är just nu mitt uppe i, vad som i Danmark kallas Rus(=nollnings)-fest vilket innebär att mitt liv ser helt och hållet annorlunda ut nu några dagar mot vad det brukar. Jag har t.ex. inte tränat sedan i tisdags och det mina vänner, är väääääldigt lång tid för att vara jag så därför ska jag efter ett samtal med Mange över skype, alldeles strax springa iväg mot Fitness World, där jag har beslutat mig för att börja träna..

Kolla bara in detta schema för passen som finns idag:

Ja...och så fick jag inte in den länken (så kunnig är jag på det här med datorer men det kommer..) I alla fall, bara idag, en lördag, är där 10 olika pass från tidig morgon till sen eftermiddag och allt som allt finns där över 50 olika träningsformer.. Mycket mycket nöjd! :)

Detta får bli allt, från just nu.. Kl 18 ikväll blir det filmkväll på sjukhusområdet. Kan ju hoppas att det inte blir någon skräckis inne i obduktionssalen men vi får väl se!

Ta nu hand om er allihopa och skriv gärna en hel drös med kommentarer. Jag vill lika gärna veta vad ni gör där hemma och hur ni har det!!

Pussar och kramar, så ses vi snart igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0