Rutiner, nystart, gamla mönster..

Kalla det vad ni vill gott folk men tillbaka i Odense och klar för skolan som drar igång imorgon, det är jag i alla fall!
 
I fredags morse tog jag och Mange bilen, FULLPROPPAD (som vanligt) och styrde kosan mot kära Odense. Solen strålade lätt mot oss hela resan och resterande del av dagen väl på plats, och farvälet som vi bara flyttat framför oss kändes då himla långt bort..
 
I helgen har vi hunnit avnjuta MASSOR av god mat och vågen idag visade ganska många kilo för mycket, för oss båda :) HAHA mina förhoppningar ligger då i en rådande felinställning på denna våg, istället för att tillåta tanken om att sommaren och semesterns njutning på hög nivå, satt sina spår.
 
Jag känner själv att det är lite för tight på alla mina sommarminnen, att ta upp och prata om allt vackert man gjort där hemma, så det får helt enkelt vänta! Annars är risken för att fälla ytterligare några tårar idag, enorm! Men jag kan inte låta bli att tacka alla där hemma och erkänna att jag saknar er massor, redan!
 
Som sagt, miss you!
 
PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS
 
 

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej Kajsahjärtat! Tack själv för att du förgyllt sommaren för oss alla. Nu gäller det för oss alla att hoppa rakt in i höstens allvar - och jag har en bestämd känsla av att du kommer att klara detta galant. Puss! / Pappa

2012-09-03 @ 21:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0