Julen 2011


 
Tydligen kan jag inte alls det här med blogg-och internetdesign så när nu texten ovan bilderna försvann, så får den helt enkelt hamna här istället.
 

Någon mer än jag (och Paulina möjligtvis) som börjar längta efter julen? Läste Paulinas blogg, http://thisispaulina.blogspot.dk/ för ett tag sedan där du skrev att plugg till julmusik är långt det bästa, och jag är redo att hålla med. Satt nu och tittade igenom bilder från förra julen och när jag klädde granen.. Titta så vackert det blev!
 
De två sista bilderna är inte lika charmiga men annars, älska julen och granar :)
Visst finns det juldoft på flaska? Jag vet att julgransförsäljaren förra året rekommenderade oss om en typ av gran som doftade extra mycket men också sa att det annars fanns doft att spruta på granen??
Någon måtta får det väl ändå vara :)?
 
Ikväll blir en lugn hemmakväll.. Jag har tvättat några maskiner tvätt, ska snart börja med brödet och slutföra dagens läsning! Imorgonförmiddag blir det 1½ akro-yoga, det lovar jag att berätta mer om då :)
PUSS

Kommentarer
Postat av: Paulina

haha hur söt är du egentligen? Riktigt dansk om inte annat. Min blog.dk. SÖTE!! Ja, jag längtar som en tok efter julen. Och efter dig!

LOVE!

2012-09-17 @ 15:18:14
URL: http://thisispaulina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0