Så var det åter igen ca 1 månad sedan sist!

Jag är väl duktig på det här med bloggande, inte sant?
PUUH... Hemma är jag i alla fall och 5 min kan jag nog offra till skrivandet :)
Efter många timmars plugg på biblioteket, idag lyxigt nog med sällskap av Jojo, ska jag snart ge mig iväg till gymmet.. Imorgon kväll ska jag för tredje gången hålla ett Thai-bo-pass och av någon jäkla anledning är jag supernervös.. Därför tar jag dit nu någon timme för att gå igenom passet så jag inte står där, dö-nervi imorgon! En liten tjänst åt mig själv att slippa det, helt enkelt! Därefter väntar en middag hemma hos mamma och pappa och övning inför lördag då vi ska sjunga på underbara Elle´s dop :)
 
Satt igårkväll, till fotbollen som gick på högvarv på teven, och gjorde ett fotoalbum över datorn, från tjejmiddagen i augusti i år, här hemma! Lovar att bjuda på någon bild där ifrån inom kort.. Man måste ju vänta flera månader för att kunna göra det.., i alla fall på min blogg tydligen! Här är det inget med att vara på tillställning lördagkväll och lägga upp bilder lördag natt...
 
GOD ONSDAG, nu väntar gym :):)
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0