Säger inte mycket mer!!



Begåvade?
Jag vet inte om jag lyssnat 40 eller 45 ggr på denna sång, fast den inspelade varianten som man finner på Spotify..nu på ett dygn. Vilka röster och vilket härligt medley!
Så här som utlandssvensk älskar man plötsligt svensk musik, mat ja allt, ett snepp mer!
Och nej Lina, trots att det stått på facebook att jag lyssnat på Thomas Ledin så är det hans "Så mycket bättre"-bidrag och inget annat.. Så långt har det bannemej inte gått ännu.
Men förmodligen sitter jag här i grannlandet om några år och njuter av allt från "Här kommer alla känslorna på en och samma gång" av Per Gessle till "Tonårsdrömmar" av Lilleman.. Då ni, då är jag körd i svenne-träsket, haha!

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0