Längtar efter mina tjejer!

Tänk en långweekend som denna vi nu har framför oss, IHOPA!
Utan skolstress, måsten och med vackert väder.. Vilken dröm alltså!
Snart har de flesta av oss sommarlov men Paulina, du ska ju lik förbannat fly över atlanten och tillbringa sommaren som ett enda långt äventyr..
När åker du, var ska du egentligen bo, har du köpt kontors-kvinnokläder ännu??

Jag vill veta allt men befinner mig på håll..! ÄR DU HEMMA NÄSTA HELG :O ? Gissa om vi ska ses i så fall :)?

Idag sitter jag över böckerna och det flyter på bra trots liiite dålig koncentration just för stunden men så ska jag också snart äta mellis och då ligger tankarna ändå bara där och gottar sig :)
Är det bara jag som blir vrålhungrig av hårda studier?






Kommentarer
Postat av: Elin

Jag blir vrålhungrig av allt! Haha! Är det nästa som i inte denna utan nästa helg du kommer hem?? Love, syrran

2012-05-17 @ 10:17:53
Postat av: Anonym

2012-05-17 @ 10:18:13
Postat av: Paulina

<3

2012-06-01 @ 12:45:30
URL: http://thisispaulina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0