Idag är jag och Plexus Brachialis bästa vänner!



Kära Plexus Brachialis, idag har vi jobbat bra ihop.. Så har du också fått min fulla uppmärksamhet nu i några timmar :)



Nu ska jag dock gå över till en bekant, nämligen Plexus lumbosacralis.
Låter spännande va?? :)

Glad Kristihimmelfärdsdag förresten.. Njut av er ledighet och hoppas att även du, älskade pappa är ledig!
Tränat har jag redan gjort, tidigt imorse och kvällen kommer jag tillbringa med läsning och pannkakor :)
VAD GÖR NI IDAG?? 

Ta hand om er.. PUSS

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej Kajsa,



Jo då - det blev några timmar på arbetet i dag också. Så blir det när man tar ut pensionen i förskott och försöker få in sedvanliga 50 arbetstimmar i veckan på bara 4 dagar - man blir ganska snabbt ganska långt back. Fördelen med att arbeta en dag som denna är att telefonerna är tysta och snälla!

Lycka till med att banka in ännu mer latin och anatomi i hjärnan - jag är stum av beundran! Pappa.

2012-05-17 @ 20:40:44
Postat av: Monne, Jon & Olivia

Hej vår käraste Kajsa! Ser att du bekantar dig med allt möjligt nuförtiden ;) Hoppas att du oxå kan få liiiite ledigt som vi här hemma i Sverige. Här är d full rulle...lite sömnlösa nätter då Olivia har 4!! tänder på G...måste vara kämpigt för henne. Idag har d varit tråkigt väder & jag har varit lite sisådär eftersom min bror är lite dålig & har varit på akuten i Lund...men d blir bra. Idag har vi haft Pavlos & Aurora över på middag så d har varit en trevlig eftermiddag. Imorg jobbar brodern din så vi får se vad jag & O hittar på. Hoppas på bättre väder :) Ha en härlig dag/kväll/helg! Puss & Kram

2012-05-17 @ 20:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0