Datorn min är back-in-business

Och jag är därmed tillbaka i blogg-världen ;)

Har varit hemma hos min fantastiska familj och älskade Mange i helgen. Vilka människor ni är, jag är bara så lycklig och tacksam över mina nära alltså. Man blir extremt medveten om det genom att i vanliga fall behöva ha er på håll. Man välkomnas med sådan värme och kärlek så det är inte sant.. Som sagt, tack!

Helgen har innefattar allt möjligt från kosläpp i Jularp med övernattning på landet, restaurangbesök på Jernkällar´n i Höör där de serverade mat i MÄNGDER..ni vet när det nästan blir för bra och man mår illa av mängden mat som ligger framför en..vem äter så mycket?!, löptur i Karlslund med Mange, hållt i Thai-bo-pass, mys-läsning av anatomin i solen på vår innergård och mycket mycket mer :)

Bilderna från helgen har jag inte hunnit lägga över ännu utan det får bli en annan ko-bild från förra året då jag och Jojo gick en promenad vid slottet i Landskrona och hälsade på kossorna som går där i lugn och ro (dock vaktade av alpackor..det är väl kanske iofs fåren som är det?!)



Nu sitter jag sedan några timmar tillbaka, på rummet i Odense och läser om höften ;) Det är en komplicerad och imponerad struktur vill jag lova med många funktioner och annat som ska stämma perfekt för den fina rörlighet vi (några av oss i alla fall) har i underextremiteten..

Såå.. tillbaka till läsning.
Ikväll väntar en te-fika här hemma med Ellen ggr 2 (svensk-Ellen och norsk-Ellen ;)!) och därefter ett Thai-bo-pass med en av dem!

Ha en fin vecka kära vänner.. Vi ses hemma igen den 26 maj :D

Kommentarer
Postat av: Paulina

SÅ DU KOMMER HEM IGEN INNAN JAG ÅKER? ÅH, då bara måste vi ses en sväng den helgen. Jag är nog också nere bara för ett snabbesök (ska nämligen upp till Hagfors och hålla presentation söndag/måndag/tisdag).



Jaaa, vad glad jag blev!

PUSSSS!

2012-05-14 @ 19:40:55
URL: http://thisispaulina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0