Cross-fit, uthållighetsträning..

Det är vad jag ska ge mig iväg på nu! Låter livsfarligt och otroligt jobbigt.. Tänk så sätter dem oss i "stolen" och så får vi sitta där resten av passet? Haha, nej det går nog bra. Har en del TRÄNINGSVÄRK (det har jag annars aldrig!) efter Thai-bo-passet jag höll i söndags. Det eskalerade även efter Thai-bon igårkväll!

Idag har jag annars timmar mellan 10-16 för att därefter ha övernattningsfilmkväll med tjejerna från Hold Pink.. Min enda önskan inför kvällen är att de helt har uteslutit alla otäcka filmer.. Kanske ska ta med mig en bok att sitta ingrävd i om det blir för läskiga val?

Annars är vi lediga nu resterande del utav veckan så det blir maaaassor med egentid till läsning vilket känns jätteskönt! Tror jag ligger helt i fas med allt men naturligtvis behövs det hela repeteras och sitta på en ännu grundligare nivå :)

Ha nu en härlig dag söta ni så hörs vi av.. PUSS

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej min gumma! Kul att du fått reparerat din LapTop så jag kan få ta del av allt du pysslar med. Är det du som snott ett stort antal timmar från mitt konto, för jag tycker jag saknar och du tycks ha flera timmar per dygn än normalt?? Puss på dig! Pappa

2012-05-16 @ 11:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0