Tomt i bloggen!

Heeej vänner!

Jag tror inte att jag vågat närma mig bloggen för att jag antar, att ni antar, att det snart ska dyka upp bilder från Prag.. Jag har bara haft riktigt dåligt med tid nu sen vi kom hem från denna faaaaaantastiska stad. Alla ni som någon gång övervägt att åka dit (t.ex. Jon och Monne) och ja, allla ni andra också, SLUTA FUNDERA OCH ÅK!

Under lördagen skrev jag ett väldigt överförtjust sms till Lina resp. Jojo om staden och fick från de båda tillbaka: " HAR NI FÖRLOVAT ER???" Haha så mycket tog jag tydligen i, i min kärlek till Prag :D





Dessa fotona är tagna vid John Lennon-väggen och tro mig, jag fotade loss där som överallt annars denna helg. Tycker den färgglada bakgrunden blir helt grymt snyggt på bild :)

Dessa två är vad jag hinner bjuda på idag. Igår och idag är jag nämligen på klinikuppehåll - Ortopedkirurgiska här på Odense Universitetssjukhus. Dagen igår var väldigt lugn på sjukhuset tydligen och där var knappt någon traumatisk olycka med öppna frakturer och dylikt (vilket jag, även på egoistiskt plan, är mycket nöjd över :D ) Det kan nämligen bli lite för bra, för Kajsisen!

Vad som händer idag, har jag än så länge ingen aning om. Den stora uppgiften på dessa två dagar var att intervjua en patient (i 4 timmar...hur tänker man då liksom?) och det fick jag gjort igår (nej, absolut inte 4 timmars intervju. När vi båda kände oss nöjda, rundade jag av!) Tanken med dagen är att få inblick i hur det är att vara läkare så jag hoppas att jag hamnar ihop med en flink en :)

Ha en fin dag gott folk och håll tummarna för att jag slipper se allt för mycket ben, skruvar och blod även idag. (det var väl ungefär så Linas pojkvän Måns sammanfattade denna typ av avdelningar..!)
PUSS

Kommentarer
Postat av: Monika

Åååå så fina ni är :) Ja, vi får väl se till att komma iväg nån gång...just nu är det andra planer i görningen (bl.a. en tripp till Odense :)). Men va underbart att höra att ni har haft det gott. Och det verkar ju ha varit fantastiskt väder...kortärmat på er båda...LIKE! Får höras snart Kajsis så får vi se till att hitta en helg som passar dig att vi kommer in. Ha en fin dag :)

Puss & Kram

2012-03-22 @ 10:08:43
Postat av: Jojo

Du, det där förtjusande smset gjorde mig varm inombords då jag verkligen trodde ni gjort det. Tokstolla!



Vet du en annan sak? Nu kan jag skriva, "vi ses nästa helg!!! walalalalalalal PUSS

2012-03-22 @ 11:37:27
URL: http://jojooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0