Svettig_tjej_88

ÄLSKA THAI-BO!!

Denna träningsform är enligt mig heeelt helt genial! Man är igång i 55 minuter..från sekunden man träder innanför dörren till passet är slut (drar alltid ut på tiden) Här är resultatet av kvällens pass.. Nej, jag gick inte in i en vattenspridare på väg hem även om jag just då, önskade en kall dusch vill jag lova!





YES!

Nu lämnar jag in handduken för idag och plockar upp Emery´s genetik-bok för att läsa 30 min om kromosom-abnormaliteter ;) Faktiskt spännande, ANSER JAG! Mange du ska slippa att höra om detta till helgen, jag lovar :)


Kommentarer
Postat av: elin

Vill också träna!!! Om jag promenerar omkring imorgon tills jag är lika svettig som du blev idag, borde det komma en bebis på natten... Eller hur? Problemet är bara att efter 25 gång i lagom tempo idag, fick jag vackert sitta ner på en bänk och äta ett STORT kexchoklad för att orka ta mig hem.. Haha! Hör av mig när något händer! Längtar tills på torsdag. Puss på dig!

2012-03-06 @ 21:01:18
Postat av: Lina

hahaha det ser ut som mitt linne så ut i florens ! :)bra jobbat!

2012-03-08 @ 09:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0