Ps:

Den första bilden här under är totalt klockren. Vi hade åkt upp i det astrologiska klocktornet för att vackert titta på utsikten. Efter att jag tagit några bilder på Mange där uppifrån frågade en man snällt om han skulle ta någon bild av oss, vilket han gjorde. Först tog han, precis som nedan, en på längden och en på tvären och sa att de båda blev bra. Härligt, done tänkte jag och sträckte mig efter kameran! Då sa han att vi skulle hålla ut armarna. Jag trodde han menade att vi skulle hålla hand så jag tog Manges hand där mellan "fönsterna" men NEEEEEJ NEJ NEJ! Vi skulle sträcka ut armarna mot staden?!

Tydligen köpte jag det ganska snabbt men Manges min är helt fantastisk.. "Vad fan håller vi på med?" och bara hur han vinklar sin hand är klockrent! Internt eller ni kan också finna charmen i denna bild? Haha ♥

Kommentarer
Postat av: Jojo

HAHAHAHA älska!

2012-03-26 @ 16:25:25
URL: http://jojooo.blogg.se/
Postat av: Monne

Förstår inte vad du menar...Mange ser ju huuuur naturlig ut som helst! HAHAHA! Riktigt fina bilder...blir så sugen på att åka dit! Ser fram emot att ses söta Kajsis! Vi får även försöka få ihop den där grillningen ;) Hoppas vädret håller i sig. Puss & Kram

2012-03-29 @ 21:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0