Plugg och simning!

Är vad som väntar nu på förmiddagen.. Sen tar jag åter hem och ska sitta och läsa här hela dagen.. Hoppas på att det är en dag i disciplinens tecken så jag verkligen får något gjort.. Får tänka att jag ska vara hemma, förhoppningsvis ledig, hela helgen och bara gotta mig (med eller utan bebis :) !)

Ikväll väntar ett nytt Thai-bo-pass dessutom och en ny tröja ska få bli svettig.. Passet igår anses nog som lite lättare än det ikväll men det blir helt klart vad man gör det till. Jag tog i som jag vet inte vad igår, i varje liten spark och slag och hopp o.s.v.

I helgen införskaffade jag en ny klänning som jag bara inte kunde motstå.. H&M, någon gång gör ni det omöjliga att producera en riktigt gooo klänning, känns verkligen skön och bra i kvalitén, FÖR YNKA 179 DKK!





Som sagt, 179 ;)

Ha en bra dag! Puss puss, och Elin..hör av dig!!

Kommentarer
Postat av: Jojo

du är så fin! :)

2012-03-07 @ 11:17:01
URL: http://jojooo.blogg.se/
Postat av: Paulina

finaaa du. Den sitter som en smäck!

Love

2012-03-08 @ 09:57:54
URL: http://thisispaulina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0