Perfetto



Och ännu en resa, till Prag.
Den går av stapeln imorgon redan och innebär att väckarklockan ska sättas på HÄÄÄÄÄRLIGA 03.15 då mitt kära tåg från Odense går 04.37 :O
Mitt i natten ska jag ta mig till stationen, yrvaken och frusen.. HAHA men något härligt väntar runt hörnan så det förbises :) Nu ska jag en sväng hem om Ellen där min kamera och andra ägodelar befinner sig som helst ska följa med på resan imorgon. Kära Prag, vi ses då! Se nu till att bjuda på härlig vårsol så finns där ingen lyckligare än jag ;)

På återseende gott folk!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vilket bra, ja vad man nu kallar det, visdomsord, livsmotto! Definitivt något att tänka på när allt känns kasst! Hoppas resan blir toppen! Längtar till påskveckan när vi får ha dig hemma igen! Hälsa mange! Många pussar och kramar

2012-03-15 @ 19:03:25
Postat av: Elin

Många pussar och kramar från Elin!

2012-03-15 @ 19:04:24
Postat av: Elin

Många pussar och kramar från Elin!

2012-03-15 @ 19:04:24
Postat av: Jojo

ha en underbar resa! Hoppas du fick vad jag skrev på whatsappen om den judiska kyrkogården och det, något jag rekommenderar!! PUSS

2012-03-16 @ 10:55:51
URL: http://jojooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0