HEMMA!

























Vilka otroligt mysiga dagar jag och Mange hade i somras i det som då skulle bli min framtida hemstad, nämligen Odense.. Här bedrev vi några goa dagar i solsken och nu när jag tittar på det, vilken fin sommarstad Odense är alltså! Jag kan dock aldrig tänka mig att hålla till i en stad utan DIREKT närhet till hav och stränder, under en sommar.. Vilken frustration det måste vara. Tänk att bo mitt i mörka Småland med närmsta insjö en timma bort..när man kan bo i t.ex. Landskrona med max 10 min på cykel till havet var man än är?

Tack mamma och pappa säger jag och Mange här från soffan, för en superhärlig kväll och middag på älskade "Stora Norregatan 22" där vi avnjöt laxpastan från Ven (mamma och Mange) resp. vitvinskokta blåmusslor med bröd (jag och pappa)!

Nu är det skitboll i soffan som sagt och här ligger jag rätt bra med ~1 kg morötter med tillhörande dippa i maggen min! Haha fint ska det vara, att va hemma :)

Sov gott.. Puss

Kommentarer
Postat av: Jojo

hahah skitboll! du är väl för söt!! :)

2012-03-09 @ 10:54:09
URL: http://jojooo.blogg.se/
Postat av: Monne, Jon & Olivia

Stoooora kramar på dig kära syster/svägerska/faster från Thailand!!!

2012-03-09 @ 15:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0