Att hata teknik!

Haha jaha, då var ett långt inlägg plötsligt som bortblåst.. Vad händer ibland i teknikens värld?
Så glad jag är att teknik inte är något min utbildning bygger på då jag anser tekniken totalt otillitsam.. (finns det ordet i svenskan?)

Nåväl, med korta ord så skrev jag om kommande vecka men nu såhär i efterhand var det bara en viktig sak jag nämnde.. Idag är min älskade syster beräknad och det finns inget i hela världen som kan göra att jag idag tänker på något annat än just det.. Jag älskar dig fina du!!
På torsdag kommer jag hem.. Ganska välplanerat (hoppas jag :D )

Nu ska jag cykla iväg till skolan.. Vädret ser härligt ut idag.. Hoppas på solsken dagen lång, för humöret och energins bästa. Om inte, så är termosen laddad med kaffe och min järntablett tagen ;)







Världense kanske vackraste blomma, ranunkel, följt av världens kanske vackraste bakverk.
Visst sprudlar det vår, om dessa bilder

Ha en fin tisdag ni älskade vänner och familj ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0