Mycket märklig dag..

Ja, jag har precis vaknat till efter 2 h sömn.. Att jobba vaken natt innebär verkligen att vända på dygnet så mycket det bara är möjligt, för att sen vända tillbaka igen! Jag är kanske inte den människa i världen som är bäst på att sova på dagen heller..har liksom aldrig riktigt varit min grej! Det har jag dock försökt förbise idag och därmed fått några timmars sömn i alla fall.. Även hunnit med tandhygienistbesök, träning och eftermiddagsfika med Jon, Olivia, Elin och Elle!

Om två timmar börjar jag igen och denna gång har jag laddat upp med 4 filmer och "Solsidan", säsong 2, så jag ska nog kunna hålla mig vaken även i natt :)

Tydligen är jag väldigt klumpig i mitt utförande då jag först lägger upp en bild där jag ser gravid ut. Jag håller med er allihopa..det är inte den bästa idéen att låta ens pojkvän hålla handen sådär kupat runt magen på en. Jag lovar, det ska aldrig mer få ske :D
Och sen skrev jag i förra inlägget (igårnatt) att jag varit inne och tittat bröllopsutstyrslar och nej, jag menar inte bröllopsklänning till mig utan mer tips inför lördagens bröllop som äger rum mellan Daniel och Elise. Kände att jag behövde lite tips angående frisyr mm. MONNE LUGN!! Haha

Inför resan (vi åker på lördagnatt) så tog jag fram min gamla kamera för att ladda upp och tömma på gammalt. Bl.a. hittade jag de här:

















Från Jularps Gård där jag och Mange övernattade "i samband" med kosläppet.
Vi var de enda på gården den natten men däremot inte de enda åskadarna dagen efter.. HERRGUD vad det kryllade av folk då det var dags för de vackra korna att se dagens ljus :)

Nej nu ska jag packa väskan för natten och äta lite! Tror jag kör på exakt samma meny och kaffemängd som föregående natt, det verkade ju fungera bra i alla fall!

Ha en fin kväll ni söta så ses vi :) PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0