Hemma, och denna gången för att stanna ett bra tag!!

Närmare bestämt 2 ½ månad, vilket känns helt makalöst fint :)

I veckan har jag njutit min ledighet och fyllt dagarna med mys så som träning, matlagning, passning av hund (Bruno, Manges mammas söta hund) och småvisiter hit och dit :)

Kom hem redan i fredags med halva Danmark i bagaget..tack och lov fick jag skjuts hem av min allt för söta fader som körde hela långa vägen in till Odense, tog sig en snabb tupplur i sängen min, käkade lite mat och var sen redo för att köra tillbaka igen! Vägen där mellan Odense och Köpenhamn är dessutom inte den mest spännande väg, men snabbt går det i alla fall.



I lördags vankades det födelsedagsfest för Jojo och dit begav både jag och Mange oss för att fira denna vackra tös. Det var jättetrevligt, och förutom mina älskade töser, var många av Jojos vänner där som ingen av oss, känner sedan tidigare! Roligt faktiskt..

På fredag är det MIDSOMMARAFTON och jag bara älskar denna dag. Inte nog med att jag och Mange träffades denna "högtid" för 4 år sedan, folk brukar alltid vara lite extra glada och sommarkänslan extra stark.. det gillar vi!

På lördag börjar jag jobba på kära italiengatan..startar lite snällt med ett kvällspass 19-23..hårdare blir det i veckan där som följer med 3 vakna nätter efter varandra. Kan hoppas på fint väder så att man kan ligga ute och sova i solen.. (nej, jag ska inte bränna huvudet mitt!!) för hur lodis känns det inte, att skulla sova väck 3 hela dagar annars?



Har varit inne och läst på lite om hälsa och nattarbete, det bådar ju inte gått alltså! Haha

Nej nu får det bli lite fotbollstittande då..det som är så spännande! Speciellt ikväll då svenskarna har massor att kämpa för...? Jag lär fortsätta bi-sysselsätta mig och vara världens sämsta flickvän att titta på fotboll med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0