En dag i nervernas tecken!!

Det är verkligen spännande och fascinerande saker och jag ska ägna hela min uppmärksamhet åt det idag:)
Var tidigt och tränade imorse ihop med en fantastisk tjej som heter Sara..vilken glädjeklump alltså!! Därefter har rygg, buk och bröstens nerver och kärl avverkats.. Nu har jag tagit en välbehövlig matpaus komb med diverse internetsidor för att fortsätta med armens innervation och försyning...
Imorgon ska vi mötas upp för att tillsammans få styr på biokemin..vi har alla våra ämnesområden så vi ska alla stå för vars en del av förklaring mm.. Jag har fått hoppa över biokemin men kommer nog åka på nerver och kärl som jag tydligen gillar;)!
På lördag ska jag ta med mig söta Sabine på lunch, på hotell Grand här i stan vilket jag verkligen ser fram emot..
Vi höres vid senare.. Kanske dags att bjuda på några bilder eller annat skoj än bara läsningsplaneringar haha!! Men det är liksom lite begränsat på den delen av mitt liv just nu:)
Får nog helt enkelt vänta till sommaren:)! Puss puss puss

Kommentarer
Postat av: Jojo

vi hejar alla på dig, snart är det slut, heja heja!

Sommaren är vår och den kommer bli underbar! PUSS

2012-06-07 @ 11:34:36
URL: http://jojooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0