Det har jag minnsan glømt att næmna :)










Den 1 juli, tidigt om morgonen (pappa, skjuts till Sturup?) åker jag och Mange, 1 vecka till Menorca.. Nej, jag skriver inte fel.

Menorca it is ;)


"Menorca är en av de vackraste öarna i världen, här kan du njuta av ett vackert landskap, härliga vikar och ett otroligt lugn. Menorca är mindre och lugnare än sin granne Mallorca."

"Många familjer och par, att semestra p
å denna ön i lugn och fred. Menorca är den näst största ön i ögruppen Balearerna. Det är bara 34 km från Mallorca och har gott om turistorter, semesterboende och stränder som Mallorca och Ibiza tillsammans. Menorca är en fantastisk ö på grund av sin landskap och natur där många arter lever på ön (både växter och djur). Kustlinjen är ca 220 km lång och har mer än 50 stränder. "

Jag glædjer mig redan..
Nu, några timmars plugg och sem ett Thai-Bo-pass med några från klassen, ikvæll :)
PUSS

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej Kajsa, Vad kul att ni valde Menorca! Skall bli intressant att höra vad ni tycker om det nya paradiset innan 15 miljoner turister förstört det! Puss! / Pappa

2012-01-04 @ 14:42:25
Postat av: Lasse

Kommer nog sitta bra efter modul 4.

2012-01-04 @ 15:38:08
Postat av: Liziz

Ja älskar Menorca!! Brukar àka över för weekends...Rekommenderar Citadella som e en fruktansvart fantastisk stad....Ni missar precis dom stora festligheterna som är pâ midsommar afton....Nog bättre antar ja eftersom det Är 4 dagar av konstant festande och knepiga och livsfarliga traditioner ute pà gator o torg, men en vecka efter ska de nog vara lugnt igen:):) Kramar till er!

2012-01-05 @ 10:35:02
Postat av: Jojo

Jag har bara hört positivt om Menorca, precis som Liziz nämner här ovanför, men gud så härligt!!! :) Då firar ni manges födelsedag där också? Puss!

2012-01-05 @ 11:01:16
URL: http://jojooo.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Det låter helt fantastiskt bra! Vi har bokat ett hotell mitt på stranden, på den sidan dær cituadella ligger :) Ær det en vackrare stad æn Mah´on tycker du? Skriv gærna, om du har mer tips!

KRAMAR

2012-01-05 @ 11:04:00
Postat av: Liziz

Cituadella är mycket finare and Mahon, Mahon räknas i o för sej som huvudstaden men Cituadella vinner me häst hopp:) Hyr en vespa, mysigt o bra sätt o ta sig runt och se allt. Menorca är inte sâ stort sà en vecka räckor gott och väl....Ni kommer Älska de!

O kommer de alldeles fór mycket myror i bena sâ tar ni färjan som tar tvâ timmar till Alcudia och hälsar pà mej:):)Kramar!

2012-01-07 @ 10:37:52
Postat av: Paulina

MEN ÅH!!!!!! vad mysigt älskling!! Inte allllllls avis..... Så mysigt för er!



(och har du inget bättre för dig resten av sommaren är du varmt välkommen att hälsa på mig i Usa. om jag nu kommer iväg någonstans!)



LOVE

2012-01-12 @ 18:49:26
URL: http://thisispaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0