Ps:

Behøver jag sæga hur irriterad jag ær på min røda Karin (cykeln) som fått punktering før tredje gången!! Detta var i torsdags och jag har vægrat att nærma mig henne.. Hon får nog stå i sitt stæll och bara skæmmas ytterligare några dagar.. Risken ær att jag misshandlar henne om jag kommer inom 20 meters radie!!


Kanske skulle jag bara ha køpt min ælskade cupcake-cykel istællet? Jag och røtt har ju aldrig funkat.. Var ju tom allergisk mot rød færg nær jag var yngre och har knappt burit något røtt sedan dess?!



LJUVLIG!!!




Jag vill tro att vi hade fungerat bættre ihop alltså!! :)


Kommentarer
Postat av: elin

Ja, det där med färgallergin avgör saken! Ta med den hem nästa gång så ska du se att vi kan förvandla den till något i stil med cup cake cykeln. Men det är klart, du känner ju mig så det lär väl mer likna kladdkaka efter att jag varit på den. Kommer ihåg att du alltid sa att man kunde se om det var jag som hade gjort en tårta... Sitter här och skrattar för mig själv och tänker på alla slarvigt dekorerade saker, där antingen jordgubbarna tagit slut på halva, eller där överdelen kasat och rättats till lite bryskt med en träslev eller liknande. Inte nice...



Ses och hörs min love!

Pussar

2012-02-29 @ 20:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0