Heeej folket!

I morse satt jag och skrev værldens roligaste och længsta inlægg (det kan man ju påstå nu i efterhand i alla fall!!) nær min dator bara slæcktes ner.. Skønt med oførutsægbar teknik!

Klockan stod på halvåtta i morse och nær denna ringde, væckte den mig ur vad jag vill påstå, vara den djupaste sømn jag någonsin upplevt. Jag och mamma skulle precis gå på Disney-musikal och vi båda var, som bara vi kan vara, øverexalterade øver detta :). Helt pløtsligt vaknar jag alltså upp mitt i detta och då min mobil låg på laddning øver natten så låg den på andra sidan rummet, så jag var dessutom tvungen att rusa upp..

Herregud tænkte jag.. hur ska denna dagen gå? Det kændes verkligen som att jag vaknat upp helt fel. Men sørni, dagen har som oftast varit strålande. Jag har varit en snabb svæng i skolan idag, 2 timmars mærklig statistik-førelæsning føljt av 1 timmes uppgiftsløsning med några på biblioteket. Dærefter var det panik-cykling hem før att hinna till beachvolleyn som børjade kl 16..

Den ær jag nyss hemkommen från och kan konstatera att det var suuuuperkul i eftermiddag! Timmarna bara sprang førbi och det kændes verkligen som att jag lærde mig något idag?! Evelina ær naturligtvis STØRT-duktig men jag ær nøjd med min insats med tanke på att detta ær førsta gången jag någonsin førsøker kommunicera med en boll!! Nu blir det bara svårare och svårare att ignorera att man gærna skulle vilja børja.. Det enda som talar emot det just nu ær det hær med att kunna avsætta varje tisdag, ca 2 timmar, till træning. Det ær ju det som ær så smidigt med gym... man kan træna precis nær man sjælv kænner før det!

IGÅRKVÆLL MØBLERADE JAG OM! Det blev jættefint hær hemma så det får jag tvunget ha upp någon bild på..
Nu ska jag bara smælta maten (køttfærssoppa från gårdagen med en extra piff, næmligen ost-tortellini, ÆLSKA!!) och sen læsa en timme :)

Ha en fin tisdag-kvæll kæra ni! PUSS







Hær ska jag, mamma och pappa æta på fredag nær de kommer in till mig. Odenses ældsta restaurang från 1683.. minsann imponerande!

♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Pappa.

Hej dotera min!

Ungdoms- och studietiden är nog den bästa tiden i ens liv och du verkar se till att den fylls ut rejält. Det finns oändligt med kul grejor att prova och om man, som du, dessutom ägnar sig åt en riktigt utmanande utbildning med spännande framtidsutsikter, så kan man faktiskt inte begära så mycket mer av tillvaron (fast jag vet ju att tillvaron trots det bjuder dig på en hel del mer!!!) Det skall bli helt perfekt att komma in och hälsa på dig på fredag/lördag - bilderna från Den Gamle Kro lovar en hel del upplevelser för gommen och smaklökarna - och "göra" Odense och "kikke" på din alltmer möblerade lägenhet. Vis ses!!! Puss!

2012-02-08 @ 08:53:53
Postat av: Anonym

Hej dotera min!

Ungdoms- och studietiden är nog den bästa tiden i ens liv och du verkar se till att den fylls ut rejält. Det finns oändligt med kul grejor att prova och om man, som du, dessutom ägnar sig åt en riktigt utmanande utbildning med spännande framtidsutsikter, så kan man faktiskt inte begära så mycket mer av tillvaron (fast jag vet ju att tillvaron trots det bjuder dig på en hel del mer!!!) Det skall bli helt perfekt att komma in och hälsa på dig på fredag/lördag - bilderna från Den Gamle Kro lovar en hel del upplevelser för gommen och smaklökarna - och "göra" Odense och "kikke" på din alltmer möblerade lägenhet. Vis ses!!! Puss!

2012-02-08 @ 09:04:21
Postat av: Monne, Jon & Olivia

Vi vill oxå komma o se din ommöblerade lägenhet...

Puss

2012-02-08 @ 14:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0