Sverige-Danmark

Nu var påsklovet över och jag blir snart hämtad av älskade Mange som ska köra mig till stationen..
Det känns alltid så där mollucket (?) och trist när man ska åka till Odense igen, efter att ha varit hemma i över en vecka.. Dessutom regnar det idag :S

MEN, idag börjar vi anatomin och jag tycker faktiskt det känns superspännande. Förmodligen säger jag något annat om kurserna om ca 1 veckas tid men det tar vi då..

Igår höll jag i en timme Thai-bo på gymmet och det blev grymt lyckat. Vi var 24 inkl. mig själv och det kändes helt lagom.. Folket kämpade på som bara den men jag tror trots allt att jag var den svettigaste då klockan slog 12.30.. GUD ALLTSÅ!! Jag kommer respektera och se upp till alla instruktörer efter denna erfarenhet. folk var i alla fall jättenöjda och önskade fler tillfällen.. Och det lovar jag att det blir!

Nu ska jag bege mig.. PUSS MIN FINA!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej min gumma! Det var härligt att ha dig hemma under påskveckan och det skall bli spännande att höra hur anatomikursen utvecklar sig. Jag förmodar att det kommer att bli mer av latinet än "Sambucus niger". Hoppas vi hörs av någon av de närmaste dagarna. Puss! Dad

2012-04-12 @ 13:27:34
Postat av: Paulina

Så hjärtat, dags att uppdatera så vi vet att du lever;) Miss you

2012-04-15 @ 15:48:19
URL: http://thisispaulina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0