Måndag igen:)

Ska inom kort ge mig iväg till uni för en föreläsning där vi ska lära oss skriva journal.. Därefter ska jag hämta ut en box med ett skelett som man får låna genom universitetet för en depositum på 500 kr! Där finns ett ben av varje, från hela kroppen så min fråga till mig själv är hur f¥n jag ska få hem det??
Ikväll väntar sen en behövlig timme flow yoga..var på samma timme igår och det är helt ovärderligt i tider som dessa då jag tydligen stressar upp mig en del över skolan.. Det blir härligt!
Har inte lärt mig hur man lägger upp bilder ännu, mha ipaden men lovar så fort som, att visa upp bilder på mitt just nu helt ommöblerade rum;)
Härlig måndag gott folk, njut solen:)
PUSS

Kommentarer
Postat av: Jojo igen

ibland presterar man bra under stress men kom ihåg att ta det lugnt också. Låter härligt med flow yoga hjärtat och jag är dööönyfiken på ditt rum?!

PUSS

2012-04-16 @ 16:24:03
URL: http://jojooo.blogg.se/
Postat av: Dad.

Behöver du låna vår laptop eller pc av oss? I övrigt skall du vara lugn och fin! Du klarar anatomin också, bara man får kläm på sammanhangen i namngivningen. Puss! Pappa

2012-04-16 @ 18:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0