Att lyda sin vän!!

Så får det bli. Paulinas ord är min lag så därför skriver jag nu ett inlägg på hennes order:)
I helgen har det mest blivit läsning för min del vilket har resulterat i att jag under eftermiddagen varit trött som ett helt ålderdomshem..och därför precis sovit 40 min!!
Vi har kommit igång med modul 4 vilket är både skrämmande och spännande på samma gång! Det enda man ifrågasätter är hur ens lilla hjärna ska kunna ta in allt detta på ca 8 veckor och samtidigt ha plats över att fortfarande kunna prata eller gå liksom..
Nu ska jag faktiskt ge mig ut på en liten kort promenad och hoppas att jag går förbi någon energikälla då ja helst vill försöka läsa två kapitel till ikväll..
Ps: varför jag inte skrivit i bloggen sen jag kom tillbaka hemifrån är för att jag nu "bara" har en iPad att skriva med och tro mig, det är så mycket svårare än en dator!
Därför tackar jag för mig nu och låter söndagen flyta på..hoppas ni hittat på något mysigt där hemma. Visst har ni kalas här och nu Petter och Andrea? Gaaaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0