Morgonskrivning?

Ær det kanske så hær jag ska gøra før att lyckas publicera ett inlægg om dagen i alla fall?
Ægna 5 minuter av min morgonstund till att uppdatera och skriva av mig lite?
Let´s try!

Igårkvæll hade vi secret Santa hær hemma som innebar att vi under hemliga omstændigheter
har fått ett namn tilldelt oss som vi skulle køpa en julklapp åt før 100 kr och skriva rim till..

Jag hade fått kæra Kjell som jag køpte 2 fina muggar och 2 førpackningar ekologiskt te till..
Lasse hade dragit mitt namn och målat av ett fotografi av mig,
(det jag publicerade hær inne før en veckas tid ungefær)
Extremt bra gjort, vilken begåvning.
Idag ær det skola mellan 08-12 och dærefter vidare læsning, 12-16.

Kvællen bjuder på palpationsafton som innebær att vi ska læra oss undersøka varandras muskler/leder
o.s.v. Førmodligen har jag lite bættre koll på det hela, kl 21 ikvæll. Jag antar att syftet ær att få lite mer kunskap
om vad våra kæra kollegor Kiropraktorerna, kommer att syssla med i framtiden :)

Ha en god dag allihopa.
På lørdag kommer Mange hit och jag kan som vanligt inte riktigt bærga mig.. LJUVLIGT!

Bacio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0