Landskrona, I love you!

Mina dagar här hemma är en dröm!
Gud vad jag är glad för min pojkvän, min familj och mina vänner. Vilka människor jag har runt omkring mig alltså?

Några höjdpunkter sedan jag kom hem i lördags:
- Basilikamat och "Så mycket bättre" på lördagkvällen
- Fikan med Jojo på "Stora Norregatan 22" som jag sedan länge (utan att varit där) kunnat konstatera är världense bästa fik!!
- Julkonserten i Borstahusens Kapell på söndagkvällen, med älskade mamma, där jag satt och lipade 1 h av ren överväldigande beundran!
- Kalas för pappa med hela goa familjen Videfors i måndags.
- Att äntligen få träffa Paulina
- Hamburgarmiddag med Pau och Mange igårkväll
- för att åka vidare till Lomma och vår gamla gympatränare Marie, för truppmys!

UNDERBART!!

Idag väntar lite läsning och sedan lunch med Jojo! Vi ska vara här hemma så jag ska snart iväg och handla in lite mat att bjuda på..
Ikväll åker jag och Mange till Köpenhamn för att se Thomas Dybdahl.. Tyvärr är Mange superförkyld så jag hoppas verkligen inte att det blir värre under dagen för då vet i tusan vem jag ska dra med?!

Nu blir det alltså matinköp och under dagen ska jag fixa de sista julklapparna åt barnen (nej, inte våra egna men mina älskade syskonbarn! )

Vi hörs älskade ni.. Ha en fin dag och Liziz, välkommen :)

Mitt i denna kyla och vintertid så bjuder jag här på en bild från en av mina tjejmiddagar på vår ljuvliga innergård.. Tänk vad kul vi haft det och jag LOVAR att göra det om och om igen!!

Kommentarer
Postat av: Jojjan

eftersom du inte svarat på sms men bekräftar här att det blir sallad, så svarar jag här igenom att jag kommer vid 12.05!! :) PUSS

2011-12-21 @ 10:00:37
URL: http://jojooo.blogg.se/
Postat av: Liziz

niger och tackar för det väldigt offentliga välkomnandet:)!!!

2011-12-21 @ 10:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0